Tuesday 6 October 2015

Together...




Hi everybody!


Today, I propose a page of scrap in the US format. I chose to scrap a picture taken by my daughter which highlights our complicity.


I played on the contrast of the colours with a soft pink and a stronger navy blue.



The asset of this page is, in my opinion, the layout. It is highlighted thanks to 2 rosettes realized with the die rosette of Tim holtZ.



Volume guaranteed!

I stressed this relief, thanks to embellishments and labels stuck on 3D foam.



I hope I have inspired you, see you soon!

paper: Swirlcards
strass: Scrapboukits

Have a good day,


*************

Ensemble,

Aurjourd' hui, je vous propose une page de scrap au format US. J'ai choisi de scrapper une photo prise par ma fille qui nous met en valeur notre complicité.

J'ai joué sur le contraste des couleurs avec un rose tendre et un bleu marine plus soutenu.
L'atout de cette page est à mon sens, la mise en page mise en valeur grâce au 2 rosaces réalisées avec le die Rosace de Tim Holtz.

Le volume est garanti !
J'ai accentué ce relief, grâce à des embellissements  et des étiquettes collés sur de la mousse 3D.

J'espère vous avoir inspiré, à très vite!

No comments:

Post a Comment