Wednesday 8 April 2015

Story of a stone







Hi everybody!

A few days ago I had a short relax trip to France, I was in the Montagne Noire (in the border area of the Tarn, Hérault and Aude departments), a beautiful area, I enjoy it very much!


And today I want to explain a story that begins driving across a rural road, and seeing a nice stone, specifically a slate.


When I saw it, I stop the car, pick the slate, and immediately I thought in a scrapbooking project; I want to do a layout with that stone! everybody in the car thought I'm mad (and perhaps they're right! stones are not usual in scrap projects)


Some details of my crazy project

I'm really happy with that project, is perfect decorating home!

All the embellishments in this stone layout are made with the same technique, here's a explaining video




Sizzix products I'm using:


Be Happy!

--------

Hola a todo el mundo!
Hace unos días tuve un corto viaje de relax a Francia, estuve en la Montagne Noire (en la zona fronteriza de los departamentos del Tarn, Hérault y Aude), una zona preciosa, me gusta mucho!

Y hoy quiero explicar una historia que comienza conduciendo por un camino rural, y viendo una piedra bonita, concretamente una pizarra.

Cuando la vi, paré el coche, cojo la pizarra, e inmediatamente pensé en un proyecto descrapbook; Quiero hacer una página con esa piedra! todos los que iban en el coche piensan que estoy loco (y tal vez tienen razón! las piedras no son habituales en proyectos de scrap)

Podéis ver algunos detalles de mi locura de proyecto

Estoy muy contento con este proyecto, queda perfecto en la decoración de mi casa!

Todos los adornos de esta piedra-página se hacen con la misma técnica, mas arriba encontráis un video que explica como hacerlos, es muy recomendable!

los productos Sizzix que uso:


Sed muy felices!

1 comment:

  1. I love it, and you give me a great idea. thanks. marta

    ReplyDelete